"יום חג": ראה"מ נתניהו חנך את הרכבת הקלה בגוש דן

אבי יעקב No Comments on "יום חג": ראה"מ נתניהו חנך את הרכבת הקלה בגוש דן

ראש הממשלה בנימין נתניהו חונך את הרכבת הקלה של גוש דן: ״אלה שתומכים בנו ואלה שמתנגדים לנו – כולם ישתמשו ברכבת הזאת. זהו יום חג לישראל״. המשטרה סגרה כבר משעות הבוקר רחובות מרכזיים בעיר מחשש שמפגינים ינסו לשבש את האירוע

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום בטקס חגיגי לכבוד פתיחת הרכבת הקלה בגוש דן, ה'דנקל'. ואמר: "הייתה כאן התנגדות, אנשים שאמרו הרכבת לא תכסה את עצמה, אנשים לא יבואו… אלה שתומכים בנו ואלה שמתנגדים לנו – כולם ישתמשו ברכבת הזאת".

באירוע ההשקה השתתפו גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שרת התחבורה מירי רגב, שר האנרגיה ישראל כץ ובכירים נוספים.

ראש הממשלה אמר: "אני נרגש מאוד מאוד היום. אנחנו נמצאים בפתח תקווה, אימי נולדה בפתח תקווה לפני מאה שנים. היו פה פרדסים וקומץ מתיישבים ותראו איפה אנחנו היום. יום חג לישראל. אנחנו ממשים ביום היסטורי את חזון התחבורה בישראל. מעכשיו מגיעים לערים ולא נעצרים. מעכשיו מתחברים לרכבת הקלה. רשת אחת שמחברת את מדינת ישראל לכל אזרחי ישראל. אלה שתומכים בנו ואלה שמתנגדים לנו – כולם ייסעו ברכבת ממחר".

שרת התחבורה מירי רגב: "זהו יום היסטורי, רכבת ראשונה בגוש דן. דווקא בימים של פילוג הקו החדש מלמד אותנו שניתן לחבר בין השונה. הוא מחבר אוכלוסיות שונות ומגוונות. הוא ישפיע על מיליוני אזרחים וישפר את חייהם".

רגב פנתה בנאומה בציניות אל נתניהו ואמרה: "אדוני ראש הממשלה אין לך מושג כמה חלק מתושבי תל אביב מתרגשים מהקו. לכל מקום שהגעתי הם חיכו לי עם דגלים וזמבורות".

שר האנרגיה והתשתיות ישראל כץ: "אני רוצה להקריא דברים שאמרתי לפני 8 שנים בתחילת העבודות בפיצוץ גשר מעריב. אמרתי: 'פיצוץ הגשר נושא איתו בשורה. אין דרך חזרה עד שמיעת צפירת הרכבות. בעוד כמה שנים, שיסתיים הפרויקט, יבינו גם המתנגדים שזה פרויקט שישנה את מדינת ישראל'".

שר האוצר סמוטריץ': "איך אנחנו יודעים שאנחנו עושים את הדבר הנכון? גם המתנגדים שלנו פותחים בקול תרועה. הרכבת עוברת ואחרים…אתם יודעים את ההמשך".

חברי כנסת מהאופוזיציה לצד פעילים בולטים במחאת השמאל דוגמת ראש עיריית ת"א יפו הודיעו כי יחרימו את האירוע כמחאה.



0 תגובות